2015-03-02 15:28:14 REAL IDEAL
Još jedna u nizu zanimljivih i korisnih radionica „Power to Non Formal Education“ koje smo provodili na izbornoj nastavi Politike i gospodarstva bila je i radionica „Real Ideal“. Radionica ''Real Ideal'' je nastala u sklopu projekta ''Borderline bording games'' koji trenutno provode 10 zemalja EU. U projektu sudjeluju Hrvatske, Norveška, Portugal, Belgija, Francuska, Engleska, Italija, Bugarska, Litva i Grčka. Cilj projekta je kreiranje dviju društvenih igara: 1. ''Real Ideal'' koja ima za cilj osvijestiti sudionike o potrebi planiranja životnog puta, financijskoj odgovornosti, potrebi predviđanja neželjenih situacija i rješavanja istih. 2. ''Mision Z'' koja ima za cilj upoznavanje sudionika s problematikom rješavanja konflikata tzv.Conflict menagement.
Radionica ''Real Ideal'' provedena na našoj izbornoj nastavi je trajala 77 min. Za to vrijeme sudionici su planirali svoje životne ciljeve koje namjeravaju ostvariti s navršenih 60 godina. Za vrijeme 6 odigranih krugova (gdje svaki krug predstavlja 10 godina života) sudionici su gradili svoj život, ostvarivali zadane ciljeve, plaćali poreze, borili se s lošom srećom i uvjetima života. Nakon svakog kruga, igrači su upitani koliko su stari u igri (npr. nakon četvrtog kruga, svi su igrači u igri virtualno ostarili 40 godina) i do kojih su životnih postignuća stigli u odnosu na ona planirana. Po završetku igre sudionici su dobili evaluacijski upitnik te je napravljena je evaluacija koja je pokazala da su sudionici usvojili ideju o važnosti planiranja njihovog životnog puta i životnih ciljeva, te je opravdala željena očekivanja jer neki sudionici nisu zadovoljni s ostvarenim te bi, nakon ovog iskustva, napravili drugacije poteze u životu. Rezultati evaluacije nam ostavljaju mogućnost ponovne igre te još bolje procjene svojih mogućnosti i planova koje bi trebalo promišljenije uskladiti s životnim okolnostima i mogućnostima a svakako će poslužiti i za unapređenje same igre.
Zajednički zaključak svih sudionika je da je igra zabavna jer simulira životnu pustolovinu te bi je ponovno igrali jer su postali svjesniji potrebe planiranja životnog puta i predviđanja željenih i neželjenih situacija.
GALERIJA SLIKA: http://gimnazija-cetvrta-mmarulic-st.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=58
|
IV. gimnazija Marko Marulić Split |