preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Virtualna šetnja školom

 

Časopis Marul

Online katalog školske knjižnice

Građanski odgoj i obrazovanje

 

 

ERASMUS+

Brošura

Bit će super, dođi i ti!

Predstavljanje IV. gimnazije "Marko Marulić", Split za učenike završnih razreda osnovnih škola.
Video su u potpunosti osmislili i izradili Marulićevci za buduće Marulićevce.

Vijesti

Škola za STEM i STEM za školu - MarulSTEMci

Članovi istraživačke skupine MarulSTEMci broje 25 mladih entuzijasta, zaljubljenika u izbornu nastavu Politike i gospodarstva, ali i ponosnih učenika fakultativne nastave nastalog iz projekta Moderne kompetencije za modernu gimnaziju. Voditeljica projekta, Natalija Palčić, prof., u suradnji s kolegicama Katarinom Žanetić i Marijanom Munitić provodi aktivnosti projekta inspiriranog radom i kreativnošću kolegica iz IV. gimnazije “Marko Marulić” Split koje su kroz spomenuti projekt razradile I finalizirale kurikul za nove fakultativne STEM predmete.


Učenici su paralelno u drugom razredu pohađali izbornu nastavu iz predmeta Politika i gospodarstvo te fakultativnu nastavu iz projekta Moderne kompetencije za modernu gimnaziju koja uključuje nove predmete Mikroelektronika u fizici, Zvuk i biofizika slušanja, Eksperimentarij, Nutricionizam i Mediteranska prehrana te motivirani usvojenim znanjem odlučili su istražiti uspješnost ciljeva i provedbu ovog projekta. Inspirirani pričom o nastanku projekta, te istraživanjem o istom razgovorom sa svojim nastavnicima, zapitali su se tko je sve u mogućnosti vidjeti projekt van škole te koji su mehanizmi praćenja provedbe, čime su primijenili temeljna znanja usvojena na izbornom predmetu Politika i gospodarstvo.

Rad istraživačke skupine MarulSTEMci pod sloganom “Škola za STEM i STEM za školu” usmjeren je na analizu dostupnih informacija i dokumenata o načinu korištenja javnog novca, kako su uključeni upravljali tim novcem, jesu li se poštovali zadani rokovi za sastavljanje kurikula i provedbu u nastavi, suradnja s partnerima, komunikacija s učenicima i drugim gimnazijama, te kakve dugoročne posljedice ima provedba nastave na učenike koji je pohađaju.

MarulSTEMci su tijekom svojeg istraživanja projekta Moderne kompetencije za modernu gimnaziju analizirali javno dostupne podatke o Projektu te odlučili kreirati cjeloviti obrazac podataka glede primjene, rezultata i utjecaja kohezijske politike Europske unije i izvršenje ciljeva projekta na školskoj, regionalnoj i nacionalnoj razini..

Inspirirana oduševljenjem učenika usvojenim znanjem na modernim predmetima i njihovim kurikulima, usmjerila sam ih na istraživanje utjecaja kohezijske politike Europske unije čime smo na školskoj razini povezali naučeno u izbornoj i fakultativnoj nastavi,” opisala je početke voditeljica projekta Natalija Palčić.

Smjernice i istraživačka pitanja kojima su se MarulSTEMci vodili:

  • Koja je važnost STEM predmeta za gimnazije?
  • Na što je utrošen novac iz EU fonda?
  • Tko je obavio radove na materijalnim dobrima pribavljenim financijama Projekta?
  • Koji je dugoročni utjecaj pohađanja fakultativnih STEM predmeta u gimnaziji?
  • Na koji način bi se mogli stvoriti novi kurikuli na temeljima Projekta?


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marijana Munitić   datum: 16. 4. 2021.

Dokumenti i linkovi
Primanja roditelja
 • Razrednici
 • Profesori

E-dnevnik

Raspored


Tražilica

Oglasna ploča

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju