REAL IDEAL
Još jedna u nizu zanimljivih i korisnih radionica „Power to Non Formal Education“ koje smo provodili na izbornoj nastavi Politike i gospodarstva bila je i radionica „Real Ideal“.
Radionica ''Real Ideal'' je nastala u sklopu projekta ''Borderline bording games'' koji trenutno provode 10 zemalja EU. U projektu sudjeluju Hrvatske, Norveška, Portugal, Belgija, Francuska, Engleska, Italija, Bugarska, Litva i Grčka.
Cilj projekta je kreiranje dviju društvenih igara:
1. ''Real Ideal'' koja ima za cilj osvijestiti sudionike o potrebi planiranja životnog puta, financijskoj odgovornosti, potrebi predviđanja neželjenih situacija i rješavanja istih.
2. ''Mision Z'' koja ima za cilj upoznavanje sudionika s problematikom rješavanja konflikata tzv.Conflict menagement.
Radionica ''Real Ideal'' provedena na našoj izbornoj nastavi je trajala 77 min. Za to vrijeme sudionici su planirali svoje životne ciljeve koje namjeravaju ostvariti s navršenih 60 godina. Za vrijeme 6 odigranih krugova (gdje svaki krug predstavlja 10 godina života) sudionici su gradili svoj život, ostvarivali zadane ciljeve, plaćali poreze, borili se s lošom srećom i uvjetima života.
Nakon svakog kruga, igrači su upitani koliko su stari u igri (npr. nakon četvrtog kruga, svi su igrači u igri virtualno ostarili 40 godina) i do kojih su životnih postignuća stigli u odnosu na ona planirana.
Po završetku igre sudionici su dobili evaluacijski upitnik te je napravljena je evaluacija koja je pokazala da su sudionici usvojili ideju o važnosti planiranja njihovog životnog puta i životnih ciljeva, te je opravdala željena očekivanja jer neki sudionici nisu zadovoljni s ostvarenim te bi, nakon ovog iskustva, napravili drugacije poteze u životu.
Rezultati evaluacije nam ostavljaju mogućnost ponovne igre te još bolje procjene svojih mogućnosti i planova koje bi trebalo promišljenije uskladiti s životnim okolnostima i mogućnostima a svakako će poslužiti i za unapređenje same igre.
Zajednički zaključak svih sudionika je da je igra zabavna jer simulira životnu pustolovinu te bi je ponovno igrali jer su postali svjesniji potrebe planiranja životnog puta i predviđanja željenih i neželjenih situacija.
GALERIJA SLIKA:
http://gimnazija-cetvrta-mmarulic-st.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=58
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Info prosvjeta |
Lokalna samouprava |
Popis učeničkih domova |
Za maturante |
• Sveučilište u Splitu |
• Sveučilište u Zagrebu |
• Sveučilište u Rijeci |
• Sveučilište u Osijeku |
• Sveučilište u Zadru |
• Sveučilište u Dubrov... |
• Portal za maturante |
• E-usmjeravanje |