preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Virtualna šetnja školom

 

Časopis Marul

Online katalog školske knjižnice

Građanski odgoj i obrazovanje

 

 

ERASMUS+

Brošura

Bit će super, dođi i ti!

Predstavljanje IV. gimnazije "Marko Marulić", Split za učenike završnih razreda osnovnih škola.
Video su u potpunosti osmislili i izradili Marulićevci za buduće Marulićevce.

Vijesti

REAL IDEAL

 

Još jedna u nizu zanimljivih i korisnih radionica  „Power to Non Formal Education“ koje smo provodili na izbornoj nastavi Politike i gospodarstva  bila je i radionica „Real Ideal“. 


Radionica ''Real Ideal'' je nastala u sklopu projekta ''Borderline bording games'' koji trenutno provode 10 zemalja EU. U projektu sudjeluju Hrvatske, Norveška, Portugal, Belgija, Francuska, Engleska, Italija, Bugarska, Litva i Grčka.

Cilj projekta je kreiranje dviju društvenih igara:

1. ''Real Ideal'' koja ima za cilj osvijestiti sudionike o potrebi planiranja životnog puta, financijskoj odgovornosti, potrebi predviđanja neželjenih situacija i rješavanja istih.

2. ''Mision Z'' koja ima za cilj upoznavanje sudionika s problematikom rješavanja konflikata  tzv.Conflict menagement.

 

Radionica ''Real Ideal'' provedena na našoj izbornoj nastavi je trajala 77 min. Za to vrijeme sudionici su planirali svoje životne ciljeve koje namjeravaju ostvariti s navršenih 60 godina. Za vrijeme 6 odigranih krugova (gdje svaki krug predstavlja 10 godina života) sudionici su gradili svoj život, ostvarivali zadane ciljeve, plaćali poreze, borili se s lošom srećom i uvjetima života. 

Nakon svakog kruga, igrači su upitani koliko su stari u igri (npr. nakon četvrtog kruga, svi su igrači u igri virtualno ostarili 40 godina) i do kojih su životnih postignuća stigli u odnosu na ona planirana.

Po završetku igre sudionici su dobili evaluacijski upitnik te je napravljena je evaluacija koja je pokazala da su sudionici usvojili ideju o važnosti planiranja njihovog životnog puta i životnih ciljeva, te je opravdala željena očekivanja jer neki sudionici nisu zadovoljni s ostvarenim te bi, nakon ovog iskustva, napravili drugacije poteze u životu.

Rezultati evaluacije nam ostavljaju mogućnost ponovne igre te još bolje procjene svojih mogućnosti i planova koje bi trebalo promišljenije uskladiti s životnim okolnostima i mogućnostima a svakako će poslužiti i za unapređenje same igre.

 

Zajednički zaključak svih sudionika je da je igra zabavna jer simulira životnu pustolovinu te bi je ponovno igrali jer su postali svjesniji potrebe planiranja životnog puta i predviđanja željenih i neželjenih situacija.

 

GALERIJA SLIKA:

http://gimnazija-cetvrta-mmarulic-st.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=58

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: ALENA TONKOVIĆ   datum: 2. 3. 2015.

Dokumenti i linkovi
Primanja roditelja
 • Razrednici
 • Profesori

E-dnevnik

Raspored


Tražilica

Oglasna ploča

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju