SVE JE DIGITALNO - INFLUENCERI I NOVA VIRALNOST
Ovog smo četvrtka u programu Škole ambasadora Europskog parlamenta sudjelovali u u online razgovoru na temu uloge influencera za vrijeme, ali i nakon pandemije, odnosno koliko ovakav način komunikacije i rada može pozitivno ili negativno utjecati na javnost i specifične društvene skupine. U razgovoru su sudjelovali - Nika Pavičić, influencerica JoomBoos platforme; Dominik Breber, urednik JoomBoos platforme; Marina Čulić Fischer, direktorica agnecije Dialog komunikacije; Marko Matijević, urednik portala Srednja.hr. =>POVEZNICA<=
Naši su učenici imali priliku saznati zanimljivosti o fenomenu influencera i njihovom utjecaju prije svega na populaciju mladih te funkcioniranju influensera u vrijeme pandemije.
Razgovarali smo o komunikaciji u digitalnom prostoru za vrijeme i nakon korone te važnosti utjecaja influencera u promociji brendova i općenito utjecajna inflencerske scene u Hrvatskoj.
Influensanje je korisno i dobro Iz perspektive odnosa s javnošću i korištenja influensera kao marketinških alata, uloga influensera u marketinškoj industriji i komunikacijama sve je veća.
Mnogi brendovi upravo kroz komercijalne suradnje s influenserima dopiru do svoje publike. Influenseri su postali značajan kanal jer sve više mladih prati influensere i ulazi u svijet influensera nego što svakodnevno koriste i prate društvene mreže.
Mnoge su javne osobe svoja znanja i iskustava prebacili u marketing i na digitalnim platformama postali influenseri bez podrške neke konkretne medijske kuće.
Budućnost influence marketinga izgleda vrlo optimistično i prema nekim procjenama 2025 njezina vrijednost bi trebala biti oko 23,52 milijarde $ u svijetu.
Danas je suradnja influencera sa institucijama izuzetno važna jer institucije na taj način približavaju svoj rad građanima a prije svega mladima koji koriste nove digitalne načine komunikacije. Mnoge institucije u situaciji kada žele doprijeti do mladih ljudi angažiraju influensere kako bi se približili svojoj publici na primjeren način ali po pitanju promicanja/influencanja u javnom sektoru ipak treba vrlo pažljivo birati i prilagođavati poruke onome što zapravo želimo reći.
Nažalost ne prepoznajemo u javnom prostoru značajniji broj influensera koji se bave područjem obrazovanja te promoviraju znanje i obrazovanje na razne načine.
Mladi influenseri su podijelili s nama svoja pozitivna i negativna iskustva svog djelovanja te kakav je osjećaj utjecati na veliki broj ljudi. Sve više mladih žele biti influenseri ali trebaju znati da je i to ozbiljan posao kojeg se mora raditi profesionalno i odgovorno.
Nažalost influensanje kroz prezentiranje i informiranje često uljepšava stvarnost te je nužno osvijestiti važnost medijske pismenosti i kritičkog mišljenja kako bismo donijeli odgovornu odluku koga ćemo i u kojoj mjeri pratiti.
https://www.youtube.com/watch?v=NZtx7yTB5-s
IZBORNA PiG
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Info prosvjeta |
Lokalna samouprava |
Popis učeničkih domova |
Za maturante |
• Sveučilište u Splitu |
• Sveučilište u Zagrebu |
• Sveučilište u Rijeci |
• Sveučilište u Osijeku |
• Sveučilište u Zadru |
• Sveučilište u Dubrov... |
• Portal za maturante |
• E-usmjeravanje |