Misija Z - interaktivna, edukativna igra na ploči
Učenici s izbore nastave PiG-a imali su priliku među prvima u Hrvatskoj odigrati zanimljivu edukativnu igru Mision Z. Misija Z je interaktivna, edukativna igra na ploči koja simulira napeto geografsko područje. Pet momčadi trebaju naći svoje mjesto. Naš dragi suradnik Igor Spetič iz „Posejdona“ upoznao nas je s ovim zanimljivim načinom neformalnog učenja koji ima za cilj potaknuti dublje promišljanje oko tema kao što su održivog upravljanja resursima, sukoba i mira, migracije i teritorija.
Pogledajte našu fotogaleriju.
Učenici s izbore nastave PiGa imali su priliku među prvima u Hrvatskoj odigrati zanimljivu edukativnu igru Mision Z. Misija Z je interaktivna, edukativna igra na ploči koja simulira napeto geografsko područje. Pet momčadi trebaju naći svoje mjesto. Naš dragi suradnik Igor Spetič iz „Posejdona“ upoznao nas je s ovim zanimljivim načinom neformalnog učenja koji ima za cilj potaknuti dublje promišljanje oko tema kao što su održivo upravljanja resursima, sukob i mir, migracije i teritoriji. Metoda se pokazala vro učinkovita jer je dokazano da učenici osjećaju da su naučili nešto važno.
Iako se radi o igri, entuzijazam, ljutnja, frustracija i stavovi koji su se mogli zapaziti među sudionicima igre su bili vrlo stvarni.
Igra je osmišljena na način da učenici trebaju zamisliti da pripadaju grupacijama/nacijama/plemenima i da su se našli u svijetu s ograničenim resursima. Timovi odlučuju o sudbini svojih ljudi u ovom novom svijetu. Odgovorni su za sudbinu svojih ljudi, a opremljeni su alatima koji im mogu pomoći preuzeti kontrolu nad značajnim putevima, resursima i dijelovima zemlje. Vremena je malo, a tu su i drugi timovi koji sudjeluju u igri. Možete li jamčiti da ćete djelovati u skladu sa svojim temeljnim vrijednostima kada se osjeti natjecateljski duh i kada jedini cilj postaje „pobijediti neprijatelja“.
Iz razgovora s učenicima nakon igre saznali smo:
- da su se osjećali zbunjeno i izgubljeno
- da u borbi za svoj cilj lakše razvijamo konfliktnu atmosferu nego dogovornu
- da je suradnja u timovima jako važna
- da je nedostatak kritičkog razmišljanja prema informacijama koje dolaze iz medija vrlo opasna
- da su mediji, između ostalog, mogu biti i „okidači“ za razvijanje raznih predrasuda i sukoba
Najvažniji zaključak do kojeg smo na kraju igre došli je da bi komunikacija i dogovor osigurao opstanak svim timovima jer interaktivna ploča sadržava 1460 teritorija /resursa a svakom je timu dovoljno 1100 za opstanak.
Nažalost, sudionici igre, sukladno ljudskoj prirodi prvo su odabrali sukob i za taktički cilj postavili uništavanje „onih drugih /neprijatelja“.
3. RAZRED - IZBORNA PiG
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Info prosvjeta |
Lokalna samouprava |
Popis učeničkih domova |
Za maturante |
• Sveučilište u Splitu |
• Sveučilište u Zagrebu |
• Sveučilište u Rijeci |
• Sveučilište u Osijeku |
• Sveučilište u Zadru |
• Sveučilište u Dubrov... |
• Portal za maturante |
• E-usmjeravanje |